Konzultace jsou pro žáky dobrovolné. Pokud jsou žáci přihlášeni, platí pro ně omlouvání v souladu se školním řádem do 3 kalendářních dnů. Rozdělení žáků do skupin a časový harmonogram vám třídní učitel zašle do 7. 6. 2020.
Konzultace budou probíhat 1x týdně dle harmonogramu v rozsahu 4 vyučovacích hodin.
Harmonogram:
Úterý – 6. A a 6. B – socializační aktivity od 8.00 – 11.30 (v případě, že se přihlásí více žáků než 15, bude třída rozdělena na 2 skupiny – 1. skupina – 8.00 – 10.30, 2. skupina 10.45 – 13.30)
Středa – 7. A a 7. B – socializační aktivity od 8.00 – 11.30 (v případě, že se přihlásí více žáků než 15, bude třída rozdělena na 2 skupiny – 1. skupina – 8.00 – 10.30, 2. skupina 10.45 – 13.30)
Čtvrtek – 8. A a 8. B – socializační aktivity od 8.00 – 11.30 (v případě, že se přihlásí více žáků než 15, bude třída rozdělena na 2 skupiny – 1. skupina – 8.00 – 10.30, 2. skupina 10.45 – 13.30)
NÁPLŇ ČINNOSTI – třídnické práce, setkání s třídním učitelem navazující na vzdělávání na dálku, socializační aktivity, přezkoušení žáků atd.
Nadále je pro žáky všech tříd prioritní dálková výuka realizovaná jednotlivými vyučujícími – její hodnocení jsem vám již zasílala.
Podmínky školních skupin:
- Žáci budou rozděleni do skupin dle tříd. Žáci přichází do školy v přesně stanoveném čase – nesmí docházet k míchání žáků mezi jednotlivými skupinami 1. a 2. stupně. Pozdní příchody nejsou z bezpečnostních důvodů (odvádění žáků vyučujícím) tolerovány.
- Žáci vyčkají před školou v rozestupech 2 m na příchod vyučujícího, který jim změří teplotu a poté odvede do třídy. Vstup do budovy školy je umožněn pouze žákům, nikoliv doprovázejícím osobám.
- Při přesunech žáci dodržují odstup 2 metry.
- Neprodleně po příchodu do tříd si musí každý žák omýt ruce a použít připravenou dezinfekci na ruce.
- Ve třídě budou žáci sedět v lavici po 1. Rozhodnutí o používání roušek při konzultacích je plně v kompetencích vyučujícího. Každý žák bude mít u sebe 2 roušky a sáček na uložení použité roušky.
- Žáci si po každém socializačním bloku umyjí a vydezinfikují ruce ve své třídě.
- Na toaletu odchází v době přestávky po jednom – žákům budou vyhrazeny toalety v patře jejich třídy. Po použití toalet si opět umyjí a vydezinfikují ruce.
- Ve škole nesmí docházet ke kontaktu mezi skupinami.
- Po konzultaci dovede vyučující žáky opět v rozestupech zpět před školu.
- Stravování pro žáky není zajištěno.
Žák je povinen dodržovat stanovená hygienická pravidla; jejich nedodržování, po upozornění zákonného zástupce žáka, je důvodem k nevpuštění žáka do školy, k vyřazení žáka z účasti ve školní skupině.
Nikdo s příznaky infekce dýchacích cest, které by mohly odpovídat známým příznakům COVID-19 (zvýšená tělesná teplota, kašel, náhlá ztráta chuti a čichu, jiný příznak akutní infekce dýchacích cest), nesmí do školy vstoupit.
Pokud by žák v průběhu konzultací vykazoval některý z možných příznaků, bude umístěn do samostatné místnosti a budou kontaktováni zákonní zástupci žáka, kteří zajistí okamžité vyzvednutí žáka. O podezření informuje škola hygienickou stanici Kolín.
Zákonný zástupce je povinen vyjádřit zájem o docházku svého dítěte do 3. 6. 2020 – přihlásit je v elektronické žákovské knížce.
Zákonný zástupce je povinen podepsat čestné prohlášení, které naleznete v elektronické žákovské knížce. Žák ho odevzdá 1. den před školou vyučujícímu. Bez podepsaného prohlášení nelze žáka do školy vpustit.